Conèixer amics a Apure gratis a mobifriends és molt fàcil i divertit.

Xatejar, buscar i conèixer amics i amigues. Tot és gratis a mobifriends, amb un atractiu disseny i molt bona usabilitat, a través d\'Internet i telèfons mòbils.

Entra a formar part d\'una gran comunitat d\'amics i amigues que cerquen fer amics gratis a Apure com tu! Busco d'Apure i d'Apure. Busca i coneix un d'Apure o una d'Apure amb el Xat, missatges i mobis.

Vols conèixer amics gratis a Apure, i/o fer amigues gratis a Apure?

Registra't mobifriends és 100% gratis!



Conèixer amics a Apure gratis

Alfonsorivas

San fernando apure, Apure, Veneçuela
Busco: amigues
Per:conèixer amics, xatejar

AMOR Y PAZ SON LOS PRINCIPIOS DE UNA BUENA RELACION. UNADO AL PLACER DE VIVIR CON LA BENDICION DE DIOS......

Bernis Hidalgo

San fernando apure, Apure, Veneçuela
Busco: amigues de 20 a 60 anys
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, conèixer amics, trobades, xatejar

Me encanta el deporte (maratones) y la lectura, Soy del hogar, sin llegar a ser aburrido. Me encantara alguien con igual similitud.

Liza

Santa feliícitas, Apure, Veneçuela
Busco: amics de 29 a 65 anys
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, conèixer amics, trobades, xatejar

Hola, saludosa todos los que tengan el privilegio de leer mi presentación, gracias, bueno, son cuatro cosa que me caracterizan como persona, mi personalidad, Respeto, humildad, tolerante y comunicativa, espero encontrar muchas personas en l pagina que hagan bellas amistades con migo de todo el mundo, es todo, felicidades........

Xoffi69

San fernando apure, Apure, Veneçuela
Busco: amics de 46 a 50 anys
Per:conèixer gent, buscar parella, conèixer amics, xatejar

Sencilla,de buen gusto le encanta disfrutar de la paz y tranquilidad además de disfrutar de las cosas hermosas de la vida!!!!

Chequer

Guasdalito, Apure, Veneçuela
Busco: amigues de 20 a 40 anys
Per:conèixer gent, buscar parella, conèixer amics, trobades, xatejar

sencillo,cariñoso, detallita, sincero, dedicado ami trabajo y a mi finca me gustan los deportes en especial el de los toros coleados me gustaria conocer a una mujer que sepa valorar a quien de verdad lo merece


Consulta altres llocs on conèixer amics gratis de 50 a 56 anys a Apure


tancar missatge
Per oferir-te una millor experiència utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant entenem que acceptes la nostrapolítica de privacitat i cookies.