Conèixer amigues a L'Eliana a mobifriends és fàcil, divertit i segur!

Uneix-te a la nostra comunitat de més de 5 milions de persones, on dones de L'Eliana ja han trobat amistats significatives.

Explora perfils revisats de dones a prop teu, descobreix els seus interessos i aficions, i contacta amb elles mitjançant missatges o xat en directe. La forma més segura i natural de fer noves amistats a L'Eliana.

O explora els perfils de dones a L'Eliana que busquen fer noves amistats a prop teu 👇


Rosazul7

L'Eliana, Valencia, Espanya
Busco: amics
Per:, ,

Mi nombre es Rosa, soy divorciada y vivo actualmente en L´eliana. Tengo estudios superiores, estudié hasta 2º de Magisterio. Trabajo como gestora en limpieza sanitaria en hospital de Manises. Tengo diversas aficiones y deportes, como cualquier especialidad en arte, dibujo, pintura, escultura, también la fotografía, practicar senderismo, caminar, yoga y pilates. Me encanta viajar y la naturaleza. Me gustaría encontrar un hombre para compartir aficiones y gustos afines, disfrutando momentos agradables, y con el tiempo ya se vería.

Cristina

L'Eliana, Valencia, Espanya
Busco: amics
Per:, , , , ,

Podría escribir muchas cosas pero no quiero parecer pedante, prefiero que descubras la persona que soy.

Maria Barajas

L'Eliana, Valencia, Espanya
Busco: amics i amigues
Per:, , ,

Con los años una ha aprendido a relativizar casi todo. Pienso que en la mayoría de las personas se mezcla lo bueno y lo malo, la generosidad y el egoísmo, lo bonito y lo menos bonito... y, así hasta el infinito. Por tanto ni diré que soy la alegría de la huerta, ni un "cenizo" impenitente. Sí diré que valoro la bondad, la honestidad, la educación y también la cultura y, con esto de la cultura, no me refiero a un cerebro lleno de datos. Me gusta una buena conversación, una pequeña excursión, una partida de casi todo y si tocas la guitarra o el piano y te gusta cantar ya sería el colmo de mis ambiciones. No tengo nada en contra de la gente más joven pero preferiría que estuvierais entre los 65 y 75 por coincidir en gustos musicales por ejemplo. A mi el je-vi metaly otras tendencias parecidas me dejan indiferente. Una se ha quedado anclada en Serrát, en Sabina, en Silvio, en Gabinete, en Chavela, Carlos cano... Me siento como un naufrago que ha tirado al mar una botella con un mensaje. Espero que algún bichejo más o menos raro como yo misma lo encuentre, le pique la curiosidad y me diga ¡Hola¡


Conèixer amigues a L'Eliana gratis


Per què milers de persones trien mobifriends per conèixer amigues?

  • Comunitat de confiança: Més de 5 milions d'usuaris registrats, amb dones de L'Eliana buscant noves amistats
  • Perfils autèntics: Fotos i descripcions revisades per assegurar experiències genuïnes
  • Cerca intel·ligent: Troba dones que comparteixen els teus valors i manera de veure la vida
  • Comunicació fluida: Missatges, xat en directe i expressius mobis animats per trencar el gel
  • Sempre disponible: Accedeix des de web i app mòbil per conèixer gent quan millor et convingui
  • Llibertat total: Explora perfils i contacta sense pressions ni compromisos
  • Màxima seguretat: Sistema de revisió i servei 100% segur per a la teva tranquil·litat

Milers de persones ja han trobat amistats especials a mobifriends L'Eliana.
La teva propera gran amistat pot estar més a prop del que penses.

Descobreix persones afins a prop teu.

És gratis, segur i pots donar-te de baixa quan vulguis.


Vols fer amigues gratis a L'Eliana i/o conèixer amics gratis a L'Eliana?

Entra a formar part d'una gran comunitat d'amics i amigues que busquen fer amics a L'Eliana com tu! Tant si acabes de mudar-te a la zona, vols ampliar el teu cercle social o simplement gaudeixes coneixent gent nova, Mobifriends t'ofereix una plataforma segura i fàcil d'utilitzar on podràs xatejar amb persones afins a L'Eliana i rodalies.

Registra't gratis avui mateix i comença a crear amistats autèntiques amb dones que comparteixen els teus interessos i valors. La nostra comunitat és revisada regularment per garantir una experiència positiva per a tothom!