Coneix gent de 19 a 79 anys gratis. A mobifriends pots buscar, xatejar i veure les seves fotos i perfils, enviar-les missatges, mobis (divertits missatges animats), o xatejar amb el video xat, quan vulguis i des d’on vulguis, a través d’Internet i telèfons mòbils. Coneix gent nova i passa-t\'ho bé!
Amor i amistat amb homes de 19 a 79 anys i amor i amistat amb dones de 19 a 79 anys a mobifriends. Tot és 100% gratis, divertit i molt fàcil de fer anar. Conèixer a gent nova i conèixer a persones gratis.
Entra a formar part d\'una gran comunitat de homes i dones que cerquen conèixer a gent gratis com tu!
Vols xat gratis, conèixer gent, conèixer amics, lligar gratis, buscar parella, contactes gratis o xatejar gratis?
Registra't mobifriends és 100% gratis!
A continuació et mostrem tots els països disponibles a mobifriends des dels que et pots registrar i començar a conèixer gent de 19 a 79 anys gratis i xat gratis. Més avall estan els llistats detallats de cada país. Navega per les regions on pots començar a conèixer gent nova a través de mobifriends.
Si no apareix la teva regió, registra\'t i sigues pioner!
Si no està el teu país i vols que l’afegim, comenta’ns-ho des de l’apartat Contactar.
Alacant/alicante, Alicante, Espanya
Busco: dones
Per:conèixer gent, lligar, conèixer amics, xatejar
Soy una persona muy simpática amable y divertido me gusta se cariñoso
Barcelona ciutat, Barcelona, Espanya
Busco: homes de 50 a 65 anys
Per:buscar parella, xatejar
The genuine woman is what I am, everything in me is real, authentic, unique. I am looking for someone who is real, true, without lies
Pittsburgh, Pennsylvania, Estats Units
Busco: dones
Per:buscar parella, xatejar
Hola estoy buscando a una chica que quiera pasar un buen tiempo en lo que estoy de viaje en la república dominicana en mi estancia d'una semana.
Guantánamo ciutat, Guantánamo, Cuba
Busco: homes
Per:conèixer gent, xatejar
Busco una persona educada con muchos valores ,que me apoye en todo etc....
Manresa, Barcelona, Espanya
Busco: dones
Per:buscar parella, lligar, conèixer amics, xatejar
Hola a todos , soy persona amable sencilla lo normal creo
Camagüey ciutat, Camagüey, Cuba
Busco: dones
Per:conèixer gent, xatejar
soy un muchacho caritativo,espléndido en la parte del amor me gusta relacionarme y conocer me encanta el caffe y la persona q me gustaría conocer q fuera sociable
Medellín, Antioquia, Colòmbia
Busco: homes de 50 a 59 anys
Per:buscar parella, xatejar
Guantánamo ciutat, Guantánamo, Cuba
Busco: homes de 18 a 99 anys
Per:conèixer gent, xatejar
hola no me gusta la mentira y lo otro pregúntame
Medellín, Antioquia, Colòmbia
Busco: dones
Per:conèixer gent, lligar, conèixer amics, trobades, xatejar
Programador de día, artista marcial de noche, cocinero cuando tengo hambre y gamer cuando hay tiempo.
Camagüey ciutat, Camagüey, Cuba
Busco: homes
Per:conèixer gent, buscar parella, xatejar
Hola soy una muchacha agradable de buen carisma y me gustaría conocer a un hombre educado que este dispuesto a salir a delante juntos
Guayaquil, Guayas, Equador
Busco: dones
Per:conèixer gent, conèixer amics, xatejar
"Soy alguien que disfruta de las pequeñas cosas, como una conversación profunda, una caminata bajo las estrellas o una tarde lluviosa con un buen libro. Me encanta explorar nuevas ideas, aprender de las personas y desafiarme a mí mismo. Si eres d'esas personas que valora el humor, la sinceridad y una mente abierta, estamos en el mismo camino. Busco a alguien que se atreva a ser ella misma, que no tenga miedo de soñar en grande y que le guste disfrutar del presente tanto como yo. Si te interesa descubrir más, aquí estoy, esperando la próxima gran aventura."
Bountiful, Utah, Estats Units
Busco: dones de 48 a 62 anys
Per:conèixer gent, xatejar
Honesto,trabajador,honrado buen sentido del humor.
Cuba, Ciego de ávila, Cuba
Busco: homes
Per:conèixer gent, xatejar
Me gustaría conocer a alguien muy respetuoso,sincero y q sea muy romántico no admito faltas d respeto,soy muy alegre .
San miguel del padrón, La habana, Cuba
Busco: homes
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, conèixer amics, trobades, xatejar
Santa ana ciutat, Santa ana, El Salvador
Busco: dones de 35 a 50 anys
Per:conèixer amics, trobades, xatejar
Hola, vivo en la República d'El Salvador. Mi objeto al estar en esta página es hacer AMISTAD; mi respeto y empatía es mi regla de presentación. Un gusto poder saludar a todas uds.
Las tunas ciutat, Las tunas, Cuba
Busco: dones de 18 a 99 anys
Per:conèixer gent, xatejar
Soy sencillo,reservado y de buen humor.Me gustaría encontrar a nuevas amistades