Troba la noia de més de 63 anys que busques a Santiago de cuba a mobifriends de manera fàcil, divertida i gratuïta!

Descobreix milers de noies solteres de més de 63 anys de Santiago de cuba que busquen una relació especial. A mobifriends trobaràs noies autèntiques amb perfils revisats que volen conèixer nois com tu.

Explora perfils de noies solteres a prop teu a Santiago de cuba, mira les seves fotos i descripcions, i contacta amb les que més t'interessin mitjançant missatges o xat en directe. La forma més natural i segura de trobar parella a Santiago de cuba.

O descobreix els perfils de noies solteres de Santiago de cuba que busquen nois a prop teu 👇


Iris Maya Vidal

Santiago de cuba ciutat, Santiago de cuba, Cuba
Busco: nois de 60 a 80 anys
Per:, , , , ,

"Yo no tengo un cuerpo increíble ni una barriga plana. Estoy lejos de ser una modelo, pero soy yo. Y me gusta lo que veo en el espejo. Puedo comer, tengo curvas y me encanta mi pelo revuelto. A menudo salgo a la calle sin maquillar Yo no pretendo ser alguien que no soy. Yo soy lo que soy. Le puede gustar a la gente o no... pero nadie me va a cambiar. Soy una mujer... eso lo dice todo.Soy Iris Maya Vidal, tengo 66 años, profesora jubilada de la especialidad de Biología y Máster en Ciencias de la Educación, divorciada y cubana. Busco un hombre sencillo, honesto, que le guste divertirse, pasear, compartir con amigos y familiares, cariñoso, que podamos conversar sobre cualquier tema, que ame la vida y la disfrute a plenitud. No pida fotos virtuales inapropiadas. Yo no pido ni remesas ni recargas, el que merece no pide, recibe.Ya le adelanto un saludo cordial.

Violetta

Santiago de cuba ciutat, Santiago de cuba, Cuba
Busco: nois
Per:, , , , ,

soy una mujer muy detallista , quisiera encontrar una persona acordé a mi por favor no mandó foto a nadie ,no me gustaría qué fueran grosero ,solo busco una estabilidad con una pareja ,si no te gusta mi perfil por favor no te moleste a escribirme gracias.

Iris Maya Vidal

Santiago de cuba ciutat, Santiago de cuba, Cuba
Busco: nois de 65 a 70 anys
Per:, , , ,

Soy Iris Maya Vidal, cubana, 67 años, divorciada. Trabajo como profesora de Biología, vivo en Santiago de Cuba. Tengo 2 hijos mayores d'edad e independientes. Busco una persona que sobre la base del respeto, cariño y la empatía podamos continuar mostrando alegría de vivir en la tercera edad. Lo único que tengo para ofrecer es mis conocimientos, mis deseos de vivirrrr por muchos años, mi sonrisa..lo demás lo veremos.

Marta

Santiago de cuba ciutat, Santiago de cuba, Cuba
Busco: nois
Per:,

soy una mujer soltera ,bastante agradable y busco alguien capaz d'amarme .

Margot

Santiago de cuba ciutat, Santiago de cuba, Cuba
Busco: nois
Per:, , ,

soy muy alegre cariñosa honesta ,sincera busco un hombre cariñoso respetuoso para toda una vida

Caridad

Santiago de cuba ciutat, Santiago de cuba, Cuba
Busco: nois
Per:, ,

Soy una persona educada, romantica y sensible.Me gustaria una pareja fiel ,alta, bonita ,que le guste pasear mayor ,educada y que me quiera y me acepte como soy, que sea sincera y sobre todo que hable el español

Virgen

Santiago de cuba ciutat, Santiago de cuba, Cuba
Busco: nois de 18 a 99 anys
Per:, , ,

normal, ni linda ni fea. Me gusta enseñar y aprender cosas nuevas. Me gusta la tranquilidad.Cero al alcohólicoy al tabaquismo.


Noies de més de 63 anys a Santiago de cuba que busquen nois per una relació


Per què els nois trien mobifriends per trobar parella?

  • Comunitat local activa: Milers de noies solteres de Santiago de cuba busquen conèixer nois com tu per una relació autèntica
  • Perfils revisats: Fotos i descripcions revisades de noies reals de Santiago de cuba buscant parella
  • Comunicació natural: Missatges, xat en directe i mobis animats per trencar el gel de forma divertida
  • Cerca personalitzada: Troba noies de la teva zona que comparteixen els teus valors i interessos
  • Flexibilitat total: Disponible en web i app mòbil per xatejar on i quan vulguis
  • Sense restriccions: Explora perfils i xateja lliurement amb qui t'interessi
  • Seguretat garantida: Servei 100% privat i fiable per la teva tranquil·litat

Milers de nois ja han trobat la seva parella ideal a mobifriends Santiago de cuba.
La teva història pot començar avui.

Fes el primer pas per trobar la noia que busques a Santiago de cuba.

Pots donar-te de baixa quan vulguis, sense compromisos.


Si ets una noia que busca nois a Santiago de cuba que busca amistat, conèixer gent, trobar parella o lligar, a Mobifriends trobaràs nois amb interessos semblants. I si ets un noi que busca noies a Santiago de cuba, també pots unir-te i començar a conèixer persones de manera fàcil, segura i gratuïta.

Registra't ara i comença a xatejar gratis amb solters i solteres de la teva ciutat o de qualsevol part del món!

Consulta altres llocs on noia busca noi de més de 63 anys a Santiago de cuba


tancar missatge
Per oferir-te una millor experiència utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant entenem que acceptes la nostrapolítica de privacitat i cookies.