Xat amb homes gratis per a conèixer homes, fer amics a tot el món, lligar en català, trobar parella i molt més.

Xat amb homes gratis i Xat amb dones gratis es possible a mobifriends gracies al seu video xat. En ell podràs xatejar i parlar directament amb tota la gent que utilitza el xat gratis de mobifriends.

Xat gratis amb homes de 19 a 62 anys, xat gratis amb dones, xat per lligar, xat per conèixer gent, xat per trobar parella, xat per conèixer amics gratis... tot això en el xat gratis de homes, tu decideixes.

A mobifriends pots buscar i conèixer gent nova, veure les seves fotos i perfils, enviar missatges, mobis (divertits missatges animats), o xatejar al video xat, quan vulguis i on vulguis, a través d\'Internet i telèfons mòbils.

¡Entra a formar part d\'una gran comunitat d\'homes i dones que busquen conèixer gent en un xat homes gratis com tu!

Vols xat gratis, conèixer gent, conèixer amics, lligar gratis, buscar parella, contactes gratis o xatejar gratis?

Registra't mobifriends és 100% gratis!

Xat amb homes gratis a tot el món

A continuació et mostrem tots els països disponibles a mobifriends des dels que et pots registrar i començar a utilitzar el xat amb homes de 19 a 62 anys gratis.

Més avall estan els llistats detallats de cada país. Navega per les regions on pots començar a conèixer gent gratis a través de mobifriends.

Si no apareix la teva regió, registra\'t i sigues pioner!
Si no està el teu país i vols que l’afegim, comenta’ns-ho des de l’apartat Contactar.

video xat


Al videoxat pots fer:

·  Xats privats amb qui vulguis
·  Escriure missatges de text amb divertides emoticones/smileys
·  Veure i sentir altres usuaris
·  Activar la teva webcam i micro per a que et vegin i escoltin altres usuaris



Xat amb homes de 19 a 62 anysgratis

Andres

Santander, Cantabria, Espanya
Busco: dones
Per:buscar parella, lligar, conèixer amics, xatejar

Soy un chico discapacitado que está en una silla de ruedas que no me impide hacer todo tipo de planes. Busco preferiblemente una chica que sea aventurera como yo para una bonita amistad aunque no me cierro al amor.

Andres210

Cuenca, Azuay, Equador
Busco: dones
Per:conèixer gent, lligar, conèixer amics, xatejar

Siga hablando por favor. Bostezar es mi manera de demostrarle cuánto me interesa lo que tiene que decirme

Tito

Cádiz ciutat, Cádiz, Espanya
Busco: dones
Per:conèixer amics, xatejar

Soy chico divertido, gracioso, y muy muy cariñoso. Lo mismo me gustaría a mí, qué fueran cariñosa conmigo igual qué con el resto de su familia. Yo he tenido esa mala experiencia qué han cuidado más del padre y ha descuidado al marido. Por eso pienso de qué casa persona ocupa un lugar y no lo pued'ocupar todos a la vez. Soy bastante clarito. Noe la las callo porqué se me clavan y no me dejan dormir

Duvan

Salinas, California, Estats Units
Busco: dones
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, conèixer amics, xatejar

Hola, un gusto no me gusta escribir mucho me gusta demostrar sería agradable que si te animas nos conozcamos podemos llegar a ser grandes amigos o ya veremos

Ronal Yunior

Cuba, Ciego de ávila, Cuba
Busco: dones de 20 a 45 anys
Per:conèixer gent, buscar parella, xatejar

Soy educado bueno y según como sean conmigo lo seré soy comoe trates besos cariño

Damian

La habana vieja, La habana, Cuba
Busco: dones de 18 a 50 anys
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, conèixer amics, trobades, xatejar

Me llamo Damian.Vivo en La Habana y estoy en busca d'una chica para placticar y ver lo que surge.

Jorge

Salt lake city, Utah, Estats Units
Busco: dones
Per:conèixer gent, lligar, conèixer amics, xatejar

Holasoyuna persona tranquila , me gustaría conocer una mujer para que pasemos buenos momentos

Xavier

Campeche ciutat, Campeche, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, xatejar

Me considero una persona que le gusta la naturaleza y lo natural l Sencillo agradable muy ocurrente y sano

Luiss

Talca, Maule, Xile
Busco: dones
Per:conèixer gent, xatejar

Reflexivo, equilibrado, romantico, detallista, relajado. Me gusta salir, conocer lugares, caminar por un parque, playa, lagos.Me gustaria encontrar una mujerde buenos sentimientos, buena compañera,obtimista, complice y fiel,que desee disfrutar la vida en una relacion sana y conrespeto.

Carlos García

San gil, Santander, Colòmbia
Busco: dones
Per:conèixer amics, trobades, xatejar

Hola, soy nuevo en esta bella ciudad y quisiera poder conocer personas con quienes poder compartir gratos momentos.

Edyy

Tijuana, Baja california, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, lligar, conèixer amics, xatejar

HOLA BUENAS TARDES ME CONSIDERO UN HOMBRE NORMAL TRABAJADOR Y RESPETUOSO

Franco

Lima ciutat, Lima, Perú
Busco: dones
Per:buscar parella, conèixer amics, xatejar

Me considero un hombre optimista, alegre y responsable que gusta de disfrutar d'un viaje, paseo oir al cine. Me gusta también escuchar musica, nadar, leery preparar una cena romántica cuando tengo una pareja.

Sebastian

Santo domingo este, Santo domingo, República Dominicana
Busco: dones
Per:lligar, conèixer amics, trobades, xatejar

Soy una persona chévere, dinámica ydivertida Dedicado a mis objetivos, solo conoceme y verás ...

Juan Pedraza

Caguas zona urbana, Caguas, Puerto Rico
Busco: dones de 18 a 99 anys
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, conèixer amics, trobades, xatejar

Soy una persona educada, comunicativa, responsable, detallista, romántico. me gustaría conocer una persona que podamos compartir buenos momentos juntos. que sea sincera, honesta lo demás mientras nos vayamos conociendo

Ilam Van

Alto peru, La libertad, Perú
Busco: dones
Per:buscar parella, lligar, conèixer amics, xatejar

Hola a todos amigos de todo el mundo soy ilam ,bueno me describo como una persona increíble solo acepta mi amistad y no te arrepentiras

Erick

Concepción de la vega, La vega, República Dominicana
Busco: dones
Per:lligar, conèixer amics, trobades, xatejar

Soy una persona de poco hablar no me gustan las mentiras no ando en busca de perder mi tiempo

Kevin

La paz ciutat, La paz, Bolívia
Busco: dones de 18 a 99 anys
Per:conèixer gent, xatejar

Hola mi nombre es Kevin soy de Bolivia me gusta hacer deporte y soy muy amigable

Yoandry

Banes, Holguín, Cuba
Busco: dones
Per:conèixer gent, conèixer amics, xatejar

soy una persona divertida y me gustaríaconocera personas asi como yo .

Yamel

Ciudad libertad, La habana, Cuba
Busco: dones de 18 a 99 anys
Per:conèixer gent, xatejar

soy un muchacho que me gusta mucho el respeto soy independiente no me gustan las mentiras