Xatejar amb homes gratis a Durango o xatejar amb dones gratis a Durango.
Al videoxat de mobifriends podràs xatejar i parlar directament amb tots els homes de Durango que utilitzen el xat gratis de mobifriends. Entra a mobifriends i fes-ho possible amb el nostre videoxat.
Xatejar gratis amb homes en Durango, xatejar per lligar gratis, xatejar per a conèixer gent, xatejar per trobar parella, xatejar per conèixer amics gratis... tot això en el xat gratis de mobifriends, tu decideixes.
Vols xatejar gratis, conèixer gent, conèixer amics, lligar, buscar parella, contactes gratis o xat gratis?
Registra't mobifriends és 100% gratis!
Durango ciutat, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, conèixer amics, trobades, xatejar
soy una persona sencilla solo tienes que conocerme
Durango ciutat, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, xatejar
Ola me llamo oscar busco mujer madura soy responsable
Durango ciutat, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, xatejar
Hola! Me gusta bailar, leer, ir al cine, ver películas, conciertos, etc. La tranquilidad y honestidad es mi estilo, confianza y apoyo podrás encontrar en mi.
Gómez palacio, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, lligar, conèixer amics, xatejar
Hola soy miy agradable me gusta conocer una mujer de mente abierta que me enseñe cosas platiquemos salgamos y veremos que se da
Durango ciutat, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:buscar parella, xatejar
Soy una persona segura de sí misma positivo me considero un hombre de responsable alegre.me gusta mucho sosialisar con personas
Durango ciutat, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, buscar parella, lligar, conèixer amics, xatejar
soy una persona normal no me considero fuera de lo común y pues si estoy aquí es por que quiero conocer gente nueva nuevos amigos y pues pareja si se da el caso por que no.
General simón bolívar, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer amics, trobades, xatejar
Me gustaria encontrar personas tranquilas que disfruten de la vida d'una manera objetiva y no un tanto estupida y moderna, gente que ame la naturaleza y los animales gente que aprecie mas un buen cafe que una fiesta sin sentido, que ame la naturaleza tenga gusto por viajar y conocer nuevos lugares, salir de la monotonia de la ciudad y que emprenda en todos los aspectos de su vida, en si, una persona tranquila y que sea hogareña jajaaaj
Durango ciutat, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer gent, lligar, conèixer amics, trobades, xatejar
soy una persona alegre me gusta mucho reir soy muy bromista quiero conocer gente nueva
Durango ciutat, Durango, Mèxic
Busco: dones
Per:conèixer amics, trobades, xatejar
HAY QE VIVIR LA VIDA DIA A DIA DANDO LO MEJOR DE SI MISMO, SIN IMPORTAR LOS PROBLEMAS!!!